13.1.202507:30-09:30|Views: 65
Mitä on hyvä asiakaspalvelu museoissa sekä vieraille että asiakaspalvelussa työskenteleville? Tervetuloa museoiden asiakaspalvelussa työskenteleville tai siitä vastaaville suunnattuun seminaariin maanantaina 13.1.2025 klo (9.00) 9.30 - 14.30.
Aamupäivän osuus striimataan Helsinki-kanavalle (9.30 – 11.20). Tule kuulemaan Helsingin kaupunginmuseon uudesta asiakkaan kohtaamisen käsikirjasta sekä keskustelemaan ihanista ja haastavista asiakaskohtaamisista. Mukana myös kokenut asiakaspalvelukouluttaja, näyttelijä Jaana Saarinen.
Ihanat, haastavat museovieraat - Palvelupolku asiakkaan kohtaamiseen
Striimi alkaa
9.30 - 9.35
Jari Harju, yleisöpalvelupäällikkö, Helsingin kaupunginmuseo: Tervetuloa seminaariin!
9.35 - 10.10
Jaana Saarinen, näyttelijä, asiakaspalvelukouluttaja: Ihmisen kohtaamisesta
10.10 - 10.40
Timo Kauppi, asiakaspalvelun tiimivastaava, HKM: Helsingin kaupunginmuseon uunituore “Asiakkaan kohtaamisen käsikirja”
10.40 - 11.20
Kati Garam, palveluvastaava, HKM ja Timo Kauppi, tiimivastaava, HKM: Kokemuksia ja opetuksia haastavista asiakaspalvelutilanteista
Striimi päättyy